:: sukaneka IEYD ::



malam lepas jep tngok bunge api ,amza anta ak blek then pat tito jap jep coz pagi tu ak ad sukaneka pulak .eerr .bengkak mate weh !



eeerr .banyak gile laa anjing kat kawasan ney .bau un wangi .buat pertame kalinyew ak jejakkan kaki ke belakang kolej uh .sempat jugak ak take pict nan anjing uh .haha .memang patot lah banyak anjing .kawasan orang asli kan .tapi sukan neyh memang best .trase cam kanak-kanak blek .pdahal da masok 19 tahon dah .ase cm budak2 baru lahir pulak .hapening gylee laa walaupun rumah sukan ak pat tempat yang terakhir .tapi maen juz for fun kan .so tak kesah lah .menang kalah tu adat lah kan .triple smile :))) .



aha .menjadi mangsa untuk kumpulan blue !but kenape ak ?nak tahu sebab ap ?sebab ak kecik lah .tu lah masalah ble terlalu kecik neyh .aha .terpakse lah buat demi kumpulan yang tercinte kan .haha .btw ,game ney best jugak lah coz menguji kreativiti bakal2 guru ney kan .tengox hasil dy nanti k :)




haa .hasil mumia !aawww .buruk nyew .ney kalau laky ak tengox mesti kene gelak n kne bahan kaw2 punye .haha .tak pernah2 kene jadi cam ney .pengalaman kan .aha .memang cam penduduk tetap at desa temuan dah (perkampungan orang asli ) .ggrr .OMG !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan