assignment lol !

muke ak macam mintak penyepak ouh .haih .ap ak sedang lakukan ?haa .buat assgmnt lah ap lagi .leteh babe .semua assgmnt nak sampai 10 ms .maknenye sekarang ak ad 20 ms untuk 2 assgmnt .dah lah kene pakai font times new roman .kecik der tulisan dye .sampai ak pakai sunglas taw .saket habes tulang2 rusuk ak coz duduk terlalu lame .mate2 ak pown saket gak coz menghadap lappy tu jeh kan .elok2 ak ad mate yang sempurna ,terus juling nanti .uuisshh .mintak jaoh kan lah bnde tu .jum saksi kan aksi seterusnya .haha .


buat kerja sambil denga lagu ?baru best doe .lagi2 kalau denga budak2 rumah ak yang menyanyi .terbuek lah dorang .macam nak pecah gegendang telinga ak ney denga .bukan x best lah .tapi tone agak lari2 sikit .haha .ak cakap orang jeh .ak pown same .lol !


tengs to lectchumy coz snap kan pict ney .dah lah tengah stress siapkan assgmnt sampai pukol 1 pagi .dalam tengah stress2 pown sempat amek2 gambar .gelak2 .ketawe2 .menari2 .macam ap jeh kan .hehe .

yeah .finally siap jugak sume kerja ak .20 ms settle dalam sekelip mate .yeke sekelip mate ?haa .berjuta2 kelip mate lah .mate ak dah kabur sebenarnye menghadap lappy tu .tu yang macam orang gile tu buat assgmnt .hehe .tapi ap pown ,ak dah siap assgmnt .yeah .love you bella ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan