NEW SEM !


huh .sekarang jam dah menunjukkan 3.14 a.m .tapi ak dok menghadap lappy lagi .pagi nanti dah kene balek ostel .walaupown x jao ,rase malas nak pergi sane .ak nak duduk rumah jeh .malas nak belajar .dah lah bukak sem baru ney semue subjek mencabar .yang paleng ak x suke is seni !like hell yaw .ak paleng xpandai nak melukis bagai .cam ne lah agaknye ak nanti kan .always bz jeh kot .senior2 ak cakap ,dorang kene hasilkan 40 lebeh lukisan ,binaan and whateva .how can i do tat .nampkanye kene upah orang yang pandai melukis .haah .bukak sem ney jugak ,ak and kawan2 ak dah xkan duduk ostel lagi .kami akan pindah dekat belakang kolej .so ,ak x payah nak maki hamun pagi2 kat buz dataran lembab tuh .ak boleh jalan kaki jeh pergi kolej hari2 .ak x dapat dose sebab mencarut setiap pagi .harap2 buz dataran lembab tuh pergi jahanam lah .haha .oopss .x baek kan .harap2 buz dataran pintar tuh akan lebeh menepati mase yang di tetapkan agar cikgu2 yang masih menaiki buz itu tidak banyak dose mereka kerane " dose " yang sedie ad pown x tertanggong .haha .i really hope tat .ap2 pown ak harap ,kehidupan ak and kawan2 ak kat rumah baru tuh nanti still macam biase .xnak ad gadoh2 lagi .xnak kehilangan barang lagi .xnak masam2 muke dengan sesiape .bukak sem baru ney ak harap  ak lebeh bersemangat untuk mengejar cite2 ak and rajen belajar dan kurangkan gosip bersame teman2 .haha .chayok2 bella .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan