aku VS lipas !


holla .entry blog ak kali ney ak nak cite pasal binatang paleng ak fuck .nak tao ap x ?sudah semestinye lah lipas .kenape ak benci lipas ?sebab lipas ney busuk gyle vavi doe .lagi pown ak geli tengok lipas tu .memang sejak dari azali lagi ak sangat x suke dengan binatang yang bername lipas .eeerrr !kalau dy muncul depan ak kan ,ak mesti rase geli satu badan then ak menjerit sebab takut .haha .bodoh punye lipas .kenape lah kaw wujud kan .roomate ak pown semue fobia dengan lipas .kenape ea ?padahal lipas ney x lah bahaye sangat .lagi2 lipas betine .lipas betine boleh terbang kan .eewww .guyz .sumpah ak geli tahap cipan .ak pernah menanges sebab lipas mongoxx ney .haha .ad ke patot dy g terbang kat baju ak .ak pown ap lagi .menggelupur satu badan .haih .kat rumah ney ,hari2 ak dengan roomate ak kene berperang dengan lipas .lipas ney suke sangat masok bilik kiteowg .nak kate bilik kiteowg macam sarang lipas x jugak .bersih jeh .nak kate ad bau2 lipas pown x .roomate ak sume pakai perfume bodyshop .maybe sebab bilik kiteowg dekat dengan tandas .yess .itu lah puncenye kenape lipas suke masok .aha .hari2 kiteowg akn menjerit macam kene " rape " .padahal we all menjerit hanye kerane lipas .lol !

p/s :to all crazy cockroach .don't you dare disturb me an all my fwen because we will make sure you will die with poison that we give it to you .haha .

2 ulasan:

  1. weyh cme larh cm aku....x sukew LIPAS!!FUCK LIPAS!!GELI!!kes ko sme cm kes aku...

    BalasPadam
  2. ada kawan saya dia makan lipas hidup2..hahaha..aku tipu je..anyway,,kalau awk nampak lipas,,bakar je guna mancis..hehe..kejam giler..

    BalasPadam