:: perempuan ::

kenape perempuan x suke tengok orang lebeh dari dy ?kenapekenape .perempuan ney jugak suke gosip2 .suke ngumpat2 .suke sebok2 pasal hal orang .pelek kan .memang lumrah semule jadi kot perempuan macam tu .tapi x payah nak terlalu menyebok laa kan .sumpah ak x suke weh korang macam tu .ak malas nak citecite and ak mals jugak nak bersuare .tapi korang pikir2 kan lah .ak bukan budak2 .dah macam2 ak dengar orang cakap tu .cakap ney .tapi sejauh mane kebenaran orang yang cakap tu ak x tahu lah kan .maybe dy reka cite .maybe dy x suke ak or maybe dy ad masalah otak !yess .tapi kalau sampai ak denga bende yang x sedap telinge ak nak dengar insyaallah ak akan melantun kot !yelah .korang buat tu ,korang buat ney ,pernah ak kesah !ad .ad .x de kan .so ,tolong lah .jangan sebok2 .ak x suke .ak x suke .kalau sampai telinge ak denga korang sebok2 .jaga2 haa .keep my words !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan