sayang kaw !


yeah yeah .kami gadoh lagi .hmm .semalam we all pergi sungai tekala wiff my sis and her fwenz .ramai jugak laa .akk ak sampai sane pukol 9 macam tu .tapi ak sampai sane dengan hamzah pukol 3 .xdapat mandi pulak tu .ngee .saket haty .but salah ak jugak .hamzah dah suruh tido rumah dy sebab pagi nanti boleh cepat sampai dekat tekala tu .tapi ak degil nak mampos .ak xnak .then hamzah tching .haha .kesiankesian .pagi tu dalam pukol 11 hamzah call .dy tanye nak ak nak pergi x ?ak cakap lah nak .dy cakap siap nanti dy datang amek ak dekat damansara.hee :D .kejapp jeh kaw merajok kan sygs .pukol 12 ak dah siap .then ak call2 hamzah xangkat .meseg pown xbalas .haty dah maken panas menunggu ney .hampeh betol lah munyits ney .mane dy g pown xtaw lah .ak sampai nak tertido balek dah tunggu dy sampai .ak meseg dengan nada yang agak marah .last2 bile dy sampai depan rumah ,muke ketat macam spender .belom sempat ak mengeluarkan kate2 dy dah cakap dulu " tao x jem .degil sangat .semalam org suruh tido rumah xnak .huh ! " lebeh kurang macam tu lah dy marah .haha .sikit pown ak xtakot bile kaw marah muncet .kelaka ad lah .dah laa datang nek moto 125 .habes lentik punye .haha .selalu kalau nek moto mesti rapat punye kan .angin nak lalu pown x boleh .tapi semalam ak duduk habes jaoh punye dari dy .kononkonon nak protes lah sebab dy marah ak .tapi x lame .maken lame maken kedepan dan kedepan .last2 ak pelok kaw jugakkan syg .xleh tahan woo .haha .mule2 kaw macam x kesah jeh .ak pown usik2 pinggang dy .usik perot dy .cubit2 .bile dy bawak moto maken laju maken kuat ak pelok .bia dy x bernafas .haa .lepas tu slow jeh kaw bawak .best laa tu kene pelok .oooppsss .ternakal pulak .tibe2 jeh kaw ajak ak bersembang kan .kalau ak yang tching conform lame and susah kaw nak pujuk .tapi kalau kaw ?kejap jeh .senang ak nak pujuk .hehe .love u lah muncett **

Tiada ulasan:

Catat Ulasan