:: transfomers ::


awww .love you bumblebee .ahad hari tu ,ak keluar pergi jalan2 kat ts .shopping .then kawan anak lokman boleh pulak ajak tengok wayang citer transfomers 3D .mule2 macam xnak sebab x rancang pown nak pergi tengok wayang .last2 kene ekot jugak sebab kawan dy dah beli kan tiket .aha .dah lah kene duduk barisan depan sekali .saket kepale kot kene dongak dari awal sampai habes .ak rase orang yang duduk sebelah ak mesti stress sebab ak tegak .sandar .tunduk .dongak .aha .macam2 aksi ak buat .sumpah x best bile dapat duduk kat depan .saket leher .tapi ap kan daye .dah orang belanje .masok jeh laa kan .ngee ;D


this is optimus .yaww .love you jugak .kalau kaw manusia lah kan ,mesti kaw hensem kan kan kan .hee .i'm fall in love with them !cite transfomers sumpah best .x menyesal pown pergi tengok .even ak pergi tengok pakai duet sendiri pown tetap x menyesal .ehe .bumblebee and optimus superb .mmuuahahah ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan