!!!!!!

padan muke kaw munyits !jatoh motor ea .ish3 .kesiankesian .engat ak heran sangat laa tu .sape suruh bawak moto macam orang xde otak .kan dah jatuh .sape susah ?diri sendiri jugak susah kan .time bawak moto laju2 x engat dunie .bile dah luke luke .dah sakit sakit bawu nak mengadu sane mengadu sini .gedik taw kaw ney sayang .ak boleh buat ap kalau kaw bagi tahu ak pown .ak juz boleh cakap padan muke jeh laa kan .ak jaoh laa ddy .kadangkadang kaw ney suke buat orang saket haty jeh laa .eerrrr .sabar je laa .haih .naseb baek luke sikit jeh .kalau patahpatah macam mane ?tu kalau patah !kalau dah xde lagi macam mane ?x gile ak dibuatnye .hmm .ak memang sayang kaw MOHD HAMZA .tapi kadang2 perangai kaw tu buat ak mule " BOSAN " dengan kaw .hmm .ak x tahu kenape ak marah sangat dekat kaw malam ney .tapi tu yang ak rase .ak rase saket haty !huh .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan