eeewwww **


holla hell yeah !now i want to story bout  KELKATU "or " KALKATU " .i don't noe how to spell that words .ak hentam jeh .ntah betol ke x ak pown xtao .aha .kenape kelkatu ea ?haa .ney yang nak cite ney .pasal haiwan ney laa ak menangis terok macam orang mati laky taw .gyle punye kelakatu .haih .cite dy cam ney ,time tu ak kat kampong taw .kat rumah ak memang x dapat nak jumpe serangge bodoh ney .time tu agak2 dalam pukol 1 pagi kot .ak tengah bareng2 and cube tok pejamkan mate sambil maen2 dengan rambot ak ney .tibe2 jeh ak rase geli dalam telinge ak ney .ak engat rambot ak yang macam hantu ney masok dalam telinge .ak pown maen2 laa kan .best kot .geli geli jeh rase kan .haha .then tibe2 ak denga bunyi ulat laa kot terbang2 macam nyamok kat telinge ak .ak pown halau2 laa serangge tu kat tepi telinge ak ney .konon2 serangge ney boleh g maen jao2 laa kan .lepas tu ak denga bunyi dy terbang maken dekat dan jelas .geli pulak tu .adoiii .rupenye dy dah masok dalam telinge laa .patot laa geli semacam .ak pown ap lagi menjerit macam orang gyle lah cite dy .takot doe .mak ak yang tengah tido tekejot then bangon teros sebab tengok ak macam orang kene rasok .haih .nanges punye nanges ad lah  " HERO " kampong bhai datang tolong .haha .dy g bancoh aer tembakau then masokkan kat dalam telinge ak yang comel ney .haa .bia kan beberape saat then bile ak kuar kan aer tu naahhhh mendapat .padan muke kaw kelkatu .berani kaw maen2 dalam telinge ak kan .kan dah xdapat beraye bersame keluarge tersayang .haha .mati weh .mule2 keluar sayap dy jeh .then korek lagi baru jumpe badan .trajis gyle kaw mati dalam telinge ak kan .haha .punye banyak telinge yang ad ,kenape telinge ak jugekk kaw nak masok .adoii .baru kaw tahu erti penyesalan .haha .naseb bek ak xde pape .kalau jadi pape memang ak boikot kelkatu ney dengan 7 keturunan dy ak boikot .lol !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan